Blogger Layouts

torsdag 27 juni 2013

13.06.27


Idag har inte varit en dag av glädje tyvärr.
Trots att jag fått kommit hem till min rara make och småttingarna känner jag mig allt mindre än okej.

Jag har ofantligt ont, och lider av biverkningar (åtminstone vad jag tror) till tusen av alla dessa nya mediciner. 
Jag mår otroligt psykiskt över alla tabletter etc som jag måste slänga i mig varenda dag fram till och med operationen i Uppsala (hoppas jag iaf). Men när den sker, vet ingen!

Kroppen vill inte hänga med, och jag tar mig nu om dagarna mig runt här hemma med hjälp av rollator, då benen inte riktigt vill hänga med som de ska. 
Känner mig som en 80 årig gammal dam här hemma, totalt handikappad och krävande speciellt av min käre make, som får göra allt.


Känns som att hela sommaren som jag planerat den på det vis jag önskat den skulle bli helt är som bortblåst efter allt som varit nu, och jag känner mig så otroligt nedstämd och totalt känslotömd pga allt detta...
Egentligen borde man väl som vanligt tiga och bara le och vara glad när folk frågar hur det är... Men jag orkar verkligen inte leva i det längre...

Har nog aldrig känt mig så fruktansvärt krävande, nedstämd, urtömd på känsor, orkeslös och viljelös..
Orkar i princip som mest sitta uppe en stund under eftermiddagen. 
Men annars sover jag allra helst så fort jag får möjlighet.
Har idag haft besök av en kär väninna och hennes dotter. Hade det inte varit för det och lite pappersarbete jag var tvungen att fixa så hade jag bara legat till sängs hela dagen.

Har helt tappat livsgnistan och hoppas verkligen den inte är allt för långt bort, då detta inte riktigt känns som den Nathalie jag varit... Inte ens när jag haft en dålig dag.. Allt pga en fruktansvärd sjukdom som jag önskar förintades för gott! 

Men nu orkar inte kropp och knopp med ngt mer för idag, 
så nu blir det att ta ännu en omgång mediciner för att kunna sova innan jag lägger mig och hoppas på en låååång natts sömn! 

Godnatt mina vänner, och var inte orolig.
Detta vara "bara" ett sådant där få vräka ur mig precis allt jag känner inlägg.. Kan kännas skönt att få göra det ibland, trots att jag kanske inte önskar att vissa kunde ta del av det.... 
Men men...

Godnatt, sov så gott så ses/hörs vi framöver! 

Natti natti! ❤❤❤





0 kommentarer: